فروم ایرانی ها

ساخت وبلاگ
تولید چمن مصنوعی از سال 1960 توسط شرکت Chemstrand که بعدها به نام  Monsanto Textiles Company شهرت یافت، آغاز گردید. تولید این محصول با استفاده از فرآیندهایی مشابه فرآیندهای انجام شده در صنعت کفپوش صورت می گیرد .

چمن مصنوعی در مناطقی به کار می رود که امکانات لازم برای رشد چمن طبیعی فراهم نیست و یا این که نگهداری آن به نحو مطلوب، غیر ممکن یا مشکل باشد. این نوع کفپوش ها عمدتاً در استادیوم های ورزشی به کار می روند .

البته استفاده در زمین های ورزشی تنها بخشی از کاربرد چمن مصنوعی است. دوام این لایه ها، هزینه پایین نگهداری، عدم نیاز به آبیاری و ظاهر طبیعی آنها سبب شده است که این تولیدات در محدوده وسیعی از کاربردها مورد استفاده قرار گیرند که از جمله آنها می توان به کاربرد در محوطه های چمن کاری عمومی مانند میادین شهرها، حاشیه اتوبان ها و بزرگراه ها، زمین های بازی کودکان، کناره استخرها، چشم اندازها و محوطه های داخلی ساختمان ها اشاره کرد. این چمن در مکان های تفریحی، مشکل گل آلوده شدن زمین در هنگام بارش باران را ندارند و در چمن مصنوعی اتوبان ها و بزرگراه ها، خطرات و مشکلات مربوط به آبیاری فضاهای سبز را حل نموده اند. همچنین در مناطقی که با کمبود آب مواجه هستند و یا نمی توان آبیاری مطلوبی برای چمن انجام داد، چمن مصنوعی گزینه های مناسبی به شمار می روند .

یکی دیگر از مزایای استفاده از چمن مصنوعی، صرفه جویی اقتصادی است، زیرا چمن طبیعی را حداقل یک بار در هر فصل باید با چمن جدید جایگزین نمود که این کار مستلزم صرف هزینه و وقت می باشد. علاوه بر آن هزینه نگهداری آنها نیز مزید بر علت است. اما در مورد چمن مصنوعی تنها یک بار نصب کافی است و بعد از نصب، سال ها بدون نیاز به نگهداری قابل استفاده هستند .قیمت انواع چمن مصنوعی بر اساس نوع الیاف چمن مصنوعی و تراکم چمن مصنوعی و مشخصات فنی چمن مصنوعی متفاوت است .

فروم ایرانی ها...
ما را در سایت فروم ایرانی ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی irforum بازدید : 183 تاريخ : دوشنبه 30 فروردين 1395 ساعت: 15:34

  اشتباهات بهینه سازی سایت

بهینه سازی سایت از جمله مواردی است که علاوه بر افزایش بازدید کننده روز افزون برای سایت می تواند افزایش فروش بیشتر را برای شما به ارمغان آورد بنابراین یکی از اهداف بزرگ در سئو سایت فراهم نمودن یک راه تبلیغاتی و پس از آن افزایش فروش بیشتر می باشدکه فراهم شدن این اهداف می تواند بزرگ ترین هدف اقتصادی را همراه داشته باشد و بنابراین در پی این هدف می بایست از تمام عملیاتی که سبب کاهش رتبه سایت می شود جلوگیری نمود.

در ذیل به برخی از اشتباهات رایجی که در بهینه سازی سایت وجود دارد اشاره می نماییم :

     کلمات کلیدی :

الف) انتخاب نادرست کلمات کلیدی :

کلمات همواره دارای شرایط یکسان از لحاظ میزان بازدید کننده نمی باشد به گونه ای که کلمه ای مانند دوربین مدار بسته نسبت به کلمه دوربین مدار بسته دام دارای بازدید کننده بیشتری می باشد لازم به ذکر است که مدت زمان بهینه سازی این دو کلمه نیز با یکدیگر متفاوت می باشد به عنوان مثال کلمه دوربین مدار بسته در طی 6 ماه و کلمه دوربین مدار بسته دام در طی 3 ماه در صفحه اول google  قرار می گیرد ، تمام متقاضیانی که تمایل به بهینه سازی سایت خود را دارند این نکته را می بایست مد نظر قرار دهند که به مدت زمان بهینه سازی سایت با کلمه مورد نظر خود توجه نمایند ، که در این صورت برای قرار گرفتن سایت با کلمه کلیدی مورد نظر در صفحه اول موتور جستجو زمان زیادی برای کلمات با رقابت بیشتر در نظر گرفته می شود .

ب) انتخاب بیش از یک کلمه برای یک صفحه :

این نکته را می بایست حتما" مد نظر قرار دهید که در یک صفحه بیش از یک مفهوم کلمه کلیدی در نظر گرفته نشود ، به عنوان مثال در مطلب دوربین مدار بسته دام از کلمه کلیدی لوازم جانبی دوربین مدار بسته ،   انواع دوربین مدار بسته و … استفاده نگردد .

     اجازه index شدن به موتورهای جستجو :

Index شدن صفحات در واقع امکانی است که مدیر سایت به موتورهای جستجو می دهد و اینگونه اختیارات اغلب از طریق فایل robots به موتورهای جستجو داده می شود ، تمام صفحات وب سایت شما می بایست index شود و در صورتیکه صفحات index نگردد رتبه وب سایت در موتورهای جستجو کاهش می گردد ، بنابراین می بایست در ابتدا توسط مدیر سایت امکان دسترسی به تمام صفحات داده شود که پس از آن امکان index  شدن مطالب برقرار گردد .

    محتوی کپی شده:

یکی از مواردی که مدیران و کارشناسان ارشد گوگل به آن تاکید بسیار داشته اند استفاده از محتوی غنی ،پر بار و جذاب می باشد . آنها در چندین سمینار از چندین سال پیش به این مهم اشاره نموده اند که محتوی مطلوب مهم ترین امری است که می بایست به آن توجه نمایید و همین محتوی می تواند در افزایش رتبه سایت نقش بسزایی داشته باشد بنابراین در نظر گرفتن مواردی در این راستا بسیار مهم تلقی می گردد که از جمله آنها می توان به عدم کپی برداری مطالب از سایت های دیگر اشاره نمود .

    سئو سایت با روش های تقلبی (Black Hat) :

بهینه سازی سایت امری تخصصی است که نیازمند اطلاعات فراوانی در حوزه SEO  می باشد . جهت بهینه سازی سایت از 2 روش Black Hat  و White Hat استفاده می گردد در روش Black Hat  روش هایی مانند خرید بک لینک مورد استفاده قرار می گیرد که این روش ها از جمله روش های تقلبی می باشد که google  بارها و بارها سایت هایی که از این روش استفاده کرده اند را تهدید و پس از آن سایت دارای افت رتبه گردیده است و از اشتباهات بهینه سازی سایت می باشد . بنابراین در انتخاب روش بهینه سازی سایت به این نکته مهم دقت نمایید..
منبع
سئویاب

بهینه سازی سایت ، بهینه سازی وب سایت ، سئو سایت

فروم ایرانی ها...
ما را در سایت فروم ایرانی ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی irforum بازدید : 193 تاريخ : دوشنبه 30 فروردين 1395 ساعت: 15:34

ارسال‌ها: 285
موضوع‌ها: 177
تاریخ عضویت: Feb 2015
اعتبار: 0

سپاس: 6
گرفته 33 سپاس در 25 پست

Rainbow 

لطفا نظرتان را درباره این مطلب اعلام فرمایید.
چنانچه از این مطلب خوشتان آمد بر روی آیکن سپاس کلیک کنید

کتابخانه امید ایران

فروم ایرانی ها...
ما را در سایت فروم ایرانی ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی irforum بازدید : 187 تاريخ : چهارشنبه 25 فروردين 1395 ساعت: 14:01

ارسال‌ها: 285
موضوع‌ها: 177
تاریخ عضویت: Feb 2015
اعتبار: 0

سپاس: 6
گرفته 33 سپاس در 25 پست

Rainbow 

رحیم استرلینگ ستاره فصل پیش لیورپول که با رقمی هنگفت جزو خریدهای بزرگ من سیتی و لیگ برتر انگلیس محسوب می شد، خانه ای 10 میلیون پوندی در شهر منچستر دارد.

[تصویر: 581692_698.jpg]
[تصویر: 581693_585.jpg]
[تصویر: 581694_647.jpg]
[تصویر: 581695_455.jpg]
[تصویر: 581696_306.jpg]
[تصویر: 581697_290.jpg]
[تصویر: 581698_829.jpg]
[تصویر: 581699_323.jpg]
[تصویر: 581700_579.jpg]
[تصویر: 581701_731.jpg]
[تصویر: 581702_757.jpg]
[تصویر: 581703_648.jpg]
[تصویر: 581704_248.jpg]
[تصویر: 581705_514.jpg]
[تصویر: 581706_890.jpg]

لطفا نظرتان را درباره این مطلب اعلام فرمایید.
چنانچه از این مطلب خوشتان آمد بر روی آیکن سپاس کلیک کنید

کتابخانه امید ایران

فروم ایرانی ها...
ما را در سایت فروم ایرانی ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی irforum بازدید : 210 تاريخ : چهارشنبه 25 فروردين 1395 ساعت: 14:01

آیا هر گوشتی برای کباب مناسب است ؟؟؟

ما ایرانی‌ها کباب‌خورهای حرفه‌ای هستیم و وقتی بوی پیه آب شده روی منقل کبابی‌ها به مشاممان می‌رسد دل از کف می‌دهیم و هوش و حواس از سرمان می‌پرد و می‌خواهیم لزوما یا نان و کباب و ریحان یا چلو کباب چرب همراه سماق ترش و گوجه کبابی و پیاز بخوریم.

اما به شما توصیه می‌کنیم اگر هوس کباب خوردن دارید در یکی از همین روزهای مفرح بهاری به دل طبیعت بزنید و با رعایت نکات ایمنی در مکان‌های تفریحی که مجهز به منقل و سایر سور و سات کباب‌پزی است با توجه به توصیه‌های زیر خودتان کباب بپزید.

هر گوشتی برای کباب مناسب نیست

هر قسمت از گوشت دام برای تهیه یک غذای خاص کاربرد دارد؛ مثلا گوشت سینه و دنده برای آبگوشت، ران برای خورش، سردست برای چرخ کردن و فیله و راسته که لطیف‌تر بوده و بافت ترد‌تری دارد برای کباب انتخاب می‌شود.

توجه به این نکته ضروری است، تعدادی از رستوران‌ها بخصوص رستوران‌های بین‌راهی برای کاهش هزینه گوشت کبابی از قسمت‌هایی از گوشت که بافت پیوندی ضخیمی دارد، استفاده می‌کنند.

در نتیجه کبابی همچون برگ سفت و غیر‌قابل جویدن می‌شود. برای نرم شدن کباب کوبیده هم مقداری چربی‌های بدن دام همچون پیه و دنبه و گاهی احشای چرخ شده مرغ را به آن اضافه می‌کنند. برای ترد و پفکی شدن کوبیده از جوش شیرین یا پودرهای تجزیه‌کننده بافت پروتئین استفاده و برای راحت‌تر به سیخ‌کشیدن کباب نیز آن را با آرد نان خشک مخلوط می‌کنند.

باید بدانید جوش شیرین قدرت جذب آهن و کلسیم را کاهش می‌دهد و گوشت را به غذایی بی‌خاصیت تبدیل می‌کند و استفاده از پیه و دنبه موجب افزایش کلسترول و تری‌گلیسیرید و در نهایت بروز بیماری‌های قلبی ـ عروقی می‌شود. در نتیجه بهتر است کباب به صورت خانگی تهیه و تا حد امکان چربی‌های ظاهری از گوشت جدا شود.

بد نیست بدانید یک سیخ کباب کوبیده 270 کالری، یک سیخ کباب برگ 200 کالری و یک پرس چلو کباب همراه کره حدود 1200 کالری انرژی دارد. برای کاهش این کالری بهتر است کباب را همراه نان یا نصف چلو میل کنید و از مصرف قسمت‌های سوخته گوشت و گوجه کبابی اجتناب کنید.

کباب را با چه بخوریم؟

برای نفع بیشتر از آهن مواد گوشتی، انواع کباب را می‌توانید با آب نارنج، سالاد، سبزیجات تازه، گوجه فرنگی کبابی، پیاز، فلفل سیاه یا سماق میل کنید تا به‌واسطه ویتامین C این مواد، جذب آهن گوشت بیشتر شود.

مصرف ماست، دوغ و کفیر همراه غذاهای گوشتی توصیه نمی‌شود، چون کلسیم این فرآورده‌ها می‌تواند از جذب آهن گوشت بکاهد. اما می‌توانید نیم تا یک ساعت پس از صرف غذای گوشتی ماست و دوغ بخورید.

اما اگر مجبور به استفاده از کباب رستوران‌های بین‌راهی شدید حتما همراه غذا دوغ و ماست کاکوتی‌دار، نعنادار یا موسیردار بخورید. چرا؟ چون این چند سبزی ضدعفونی‌کننده قوی مجاری گوارشی هستند و تا حدود زیادی از خطرات احتمالی گوشت مسموم و فاسد می‌کاهند. در ضمن برای اطمینان از مغزپخت بودن انواع کباب همیشه مرکز آن را رویت کنید، اگر صورتی یا قرمز رنگ بود بدانید کباب بخوبی نپخته است.

فروم ایرانی ها...
ما را در سایت فروم ایرانی ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی irforum بازدید : 179 تاريخ : جمعه 20 فروردين 1395 ساعت: 3:23

درماندگی جزء احساسی گروهی از رفتارهای کلی رایج است که اکثر ما هنگامی که با رابطه نا مطلوبی روبرو هستیم انتخاب می کنیم . سلیگمن مفهوم درماندگی آموخته شده را به عنوان حالت ویژه ای که اغلب در نتیجه اعتقاد فرد مبنی بر اینکه رویدادها در کنترل او نیستند در او ایجاد می شود، تعریف کرد. دانش آموزی که برای پیشبرد اهداف خود زحمت می کشد و تلاش بسیار می کند، انتظار دارد که در پایان مورد بازخورد مناسب قرار گیرد و در ازای زحمتی که کشیده است، از نتایج زحمت خود بهره مند شود.

حال اگر به دلایلی این مورد صورت نپذیرد، دانش آموز منفعل شده و دیگر تلاشی از خود نشان نمی دهد و این بدترین حالتی است که ممکن است، به سراغ دانش آموز بیایدگر دانش آموز به این باور برسد که هیچ کاری از دستش برنمی آید تا موقعیت ناگوارش را تغییر دهد، حالت او را درماندگی آموخته شده، می نامند. می توان وضع را این گونه توصیف کرد که شخص واقعاً ممکن است که در یک موقعیت ناراحت کننده قرار داشته و هیچ عملی از او نتوانسته است موقعیت او را تغییر دهد. در نتیجه از تلاش بازمانده و به این باور رسیده است که هیچ کاری از من ساخته نیست. در چنین فرآیندی، دانش آموز اطمینان خود را از دست می دهد و به ناتوانی خود، اذعان می کند، و توان حرکت و خلاقیت از فرد سلب و او به موجودی بی تحرک، خنثی و فاقد معیار تبدیل می شود. اما اگر شرایط تغییر کند و شخص بتواند با انجام رفتاری موقعیت ناگوارش را تغییر دهد، این باور که کاری از او ساخته نیست باور غلطی خواهد بود. اگر شخص این باور غلط را تعمیم دهد و به این نتیجه برسد که مهارت های لازم برای حل کردن مسائل زندگی را ندارد، ممکن است به افسردگی (depression) مبتلا شود این باور که شخص درمانده است، در صورتی که واقعاً درمانده نیست. رایج ترین نوع درماندگی که غالباً بر می گزینیم , افسردگی است , اما گزینه های دیگری نیز وجود دارد  که افراد انتخاب می کنند مانند گوشه گیری , شکوه و گلایه , دیوانگی , مشروب الکلی یا استفاده از مواد مخدر . به طور کلی دامنه وسیعی از رفتارهای رایج وجود دارد که وقتی می بینیم ازدواجمان طبق انتظارات و مطابق تصویر جهان کیفی مان پیش نمی رود , آن ها را پی می گیریم . معمولا ً پیش از این رفتارها و گاهی همراه آن ها , عصبانیت نیز وجود دارد . عصبانیت رایج ترین و اصلی ترین رفتار کلی است که هرگاه شرایط مطابق ما نباشد , آن را انتخاب می کنیم . فکر می کنیم عصبانیت تنها رفتاری است که ریشه در در ژن های ما دارد . نیازی به یادگیری ندارد از بدو تولد وجود دارد .

اگر چه پذیرفتن آن برای اکثر ما دشوار است اما باید بپذیریم که ما رفتارهای کلی درماندگی را انتخاب می کنیم .چون فکر می کنیم در آن لحظه بهترین انتخاب است . شما درماندگی بخصوصی برای خود انتخاب می کنید که در سایر افراد شاهد بوده اید یا فکر می کنید بهترین نتیجه را برایتان به ارمغان می اورد .علت انتخاب نوع درماندگی , مهم نیست . آنچه اهمیت دارد این است که چگونه می توانید رفتار موثرتر را انتخاب کنید چون تا زمانیکه انتخاب موثرتری صورت نگیرد انتخاب شما همان رنج بردن خواهد بود . به جای انکه وقت و انرژی خود را صرف یافتن علت انتخاب درماندگی بخصوص خود کنید سعی نمایید با استفاده از آن وقت و انرژی , رفتار کلی موثرتری را انتخاب کنید تا پاسخگوی نیازهای شما باشد . 

هر فردی که در یک رابطه نا موفق افسرده شدن را انتخاب می کند می خواهد با او بهتر رفتار شود . فرض کنید شما زنی هستید که نمی توانید محبت مورد نظر را از شوهرتان دریافت کنید , هر چقدر که بخواهید باز هم نمی توانید نسبت به آن چه رخ می دهد  بی تفاوت باشید .رفتار های زیر بنایی این خواسته به صورت عصبانیت بروز می کند اما اگر شما عصبانیت را انتخاب کنید در بیشتر موارد وضعیت از انچه هست بدتر می شود .عصبانیت منجر به دعوا میشود که غالبا با خشونت نیز همراه است و شما که جبهه ضعیف تری دارید معمولا شکست می خورید .اما نمی توان به آسانی جلوی عصبانیت را گرفت اگر بخواید عصبانی نشوید باید رفتار دیگری انتخاب کنید که عملا جایگزین عصبانیت شده و آن را محدود کند . اینجاست که بلافاصله رفتار دیگری را از کودکی آموخته اید به یاد می آورید و افسردگی را انتخاب می کنید .ما همگی براساس تجربیاتمان می دانیم چگونه به هنگام انتخاب افسردگی , رفتار , فکر و احساس کنیم . فیزیولوژی بدنتان بدون آنکه شما آگاه باشید کند کار می کند و دیگر از لحاظ جسمی احساس سلامتی نمی کنید .افسردگی رفتار بسیار آشنایی است با آن بسیار برخورد کرده ایم , حتی هیچ لغت مترادفی در فرهنگ نمی توان برای آن پیدا کرد .از کودکی هرگاه ناراحت می شدید و احساس ناکامی می کردید به افسردگی روی می آورید . اگر می خواهید به درماندگی ای که انتخاب کرده اید خاتمه دهید باید همه توان خود را برای یک انتخاب بهتر بسیج کنید . می توانید با یک مشاور مناسب ارتباط برقرار کنید , فردی که به شما کمک کند تا قدرت یک انتخاب بهتر را در خود بیدار کنید . اکثر مردم بیش از آنچه خود باور دارند توانمند هستند , افراد می توانند از این توانایی برای کمک به خودشان استفاده کنند یا با تشویق دوستان خوب و حمایت خانواده مشکلاتشان را حل کنند به شرط این که افراد باور کنند در انتخاب شرایط زندگیشان دخیل هستند .

منبع:روانشناسی راه فردا

فروم ایرانی ها...
ما را در سایت فروم ایرانی ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی irforum بازدید : 211 تاريخ : دوشنبه 9 فروردين 1395 ساعت: 17:52

با این ماده دندان‌هایتان را سفید نگه دارید و برق بیندازید

داشتن دندان‌های سفید و درخشان نقش مهمی را درزندگی اجتماعی افراد و افزایش اعتماد به نفس آن‌ها ایفا می‌کند.

متاسفانه بیشتر روش‌هایی که افراد برای سفید کردن دندان‌ها و کاهش زردی آن استفاده می‌کنند طبیعی نیست و بسیار پرهزینه است. علاوه بر این، در این روش‌ها از موادی استفاده می‌شود که موجب آسیب به مینای دندان‌ها می‌شود و اثرات کوتاه‌مدتی نیز دارد.

برای این کار مسواکتان را خیس کنید و کمی جوش شیرین بر روی آن بریزید. سپس دندان‌هایتان به مدت یک تا دو دقیقه با جوش شیرین مسواک بزنید. سپس دهانتان را بشویید و جوش شیرین را از دهانتان خارج کنید. اگر این کار یک روز در میان انجام دهید به‌زودی تاثیر آن را مشاهده خواهید کرد.

مراقب باشید که بیشتر اینکار را نکنید و سعی کنید تنها مسواک را روی دندان‌هایتان بکشید نه لثه‌هایتان زیرا در این صورت ممکن است موجب حساسیت یا تورم لثه‌هایتان شوید. علاوه بر این می‌توانید جوش شیرین را با مقداری آب لیمو ترکیب کنید و دندان‌هایتان را با آن مسواک کنید.

فروم ایرانی ها...
ما را در سایت فروم ایرانی ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی irforum بازدید : 203 تاريخ : دوشنبه 9 فروردين 1395 ساعت: 17:52